13.11.10

Apropouri.

In ultima vreme lumea cam bate apropouri. M-am cam saturat de chestia asta, am zis ca o sa fac iar bum-bum si de data asta nu ma mai abtin deloc. Mi s-a acrit sa vad persoanele astea false care nu stiu decata sa bage strambe si sa spuna prostii! Frate macar daca zici ceva zi un lucru destept, nu mai bate apropouri despre cineva care isi face treaba cum trebuie.
O sa bat eu in curand niste apropouri pe care sa le priceapa toata lumea daca lucrurile nu se imbunatatesc pe taramul crizatilor. Eu nu sunt genul de persoana care sa taca prea mult timp.
Da si acum m-am linistit putin, oricum planul meu merge mai departe. Daca lucrurile nu revin la normal o sa scriu un roman intreg si o sa ma tina minte tot poporul pentru cat de enervanta pot fi. Oamenii astea care nu stiu decat sa bata apropouri in lumea virtuala sunt zuzu zuzu dupa parerea mea, se prea leaga de lume si vor sa faca totu bine da fac totu al naibii de prost.

4 comentarii:

Carmine spunea...

Hmm.. stii ca incepi sa ma speri?
Sper ca nu sunt si eu una dintre acele persoane care iti bat apropouri in lumea virtuala. Si totusi, desi spui ca nu esti genul de persoana care sa taca prea mult timp, nu stiu de ce imi lasasei impresia unei persoane care nu tace nici o secunda cand o deranjeaza cineva:-? Trebuie sa meditez la asta

Our School spunea...

Nu poti sa tipi mereu tot ce crezi, uneori trebuie sa fii diplomat ;;)Nu prajitura diplomat, diplomat in actiunile tale. Eu mereu spun ce gandesc, dar uneori pe ocolite stii tu ;;)
Nu, nu la tine ma refer :))

Anonim spunea...

Eii no tu la naiba. Cine te mai supara ? Spune-i ca ma duc sa-i bat :)). Adica vin ! :">. Pardoon.
Mai fluturas, stii cum e lumea. prea fricoasa sa spuna ce gandeste, asa ca prefera sa faca pe desteptu` ;;).

Our School spunea...

Didule ! MAmica tu comentand pe blogu meu?:> Asta da onoare.
Ai dreptate lumea cam prea o face pe desteapta :))

Un produs Blogger.