13.8.10

My last wish.


Aseara am avut un vis tare ciudat pe acre abia azi la pranz mi l-am amintit.
Eram pe moarte si ultima mea dorinta a fost sa fiu lasata la calculator, am spus ceva de genu: "Vreau... la... calculator". Inca sunt ingrozita de felul cum aratam. Si stiu ca am trimis cateva e-mailuri printre care unul Yanei si unul Lecsei si dupa am vrut sa ma spovedesc, iar al final am spus: "Acum pot pleca linistita ca totul e pe maini sigure.", iar la doisprezece noaptea fix am murit, apoi am aparut la inmormantarea mea si am cantat Ave Maria. Cea mai rea chestie era ca eram tanara.
Sunt inca socata dupa un astfel de vis. Oare asa sa-mi fie sfarsitul? N-am visat niciodata la ceva iesit din comun, dar credeam ca atunci cand o sa fie vremea o sa fiu cu o ceasca de geai in mana in fata unui foc si cu fata mea langa mine.

5 comentarii:

Alina P. spunea...

oh.
dar visul asta chiar e ciudat :|
sper sa nu se indeplineasca :))

Amarena spunea...

Asta da cosmar :| Nu ma pricep sa le interpretez, dar imi place sa aud despre vise care mai de care mai ciudate.
Oricum de obicei se zice ca e pe dos, auzisem ca daca te visezi mireasa inseamna moarte, daca visezi ca mori nu stiu :))

Our School spunea...

Mda a fost ciudat. Dar am gasit o interpretare pe net care spune ce inseamna. Nu stiu cat sunt de reale chestiile astea.

Luna spunea...

Băi, eu ştiu numa că dacă visezi că vre-un cunoscut îţi moare înseamnă că-i merge bine sau ceva gen. Dacă visezi că mori tu habar n-am ce înseamnă. Oricum, nasol coşmar.

F. spunea...

Si eu care credeam ca visez numai anapoda.
Lasa mai e bine:x, moartea inseamna ca e bine.
Mi-ai trimis e-mail, nici in vise nu scapi de mine.

Un produs Blogger.