5.10.10

Sweet October.

Ce-mi place luna asta! E un timp cand totul se aseaza la locul lui, lumea se obisnuieste cu frigul  toamnei, elevii se obisnuiesc cu scoala, si eu termin cu testele initiale! Nu-mi vine sa cred ca am terminat! Deja eram satula de teste. Nu inteleg de ce nu le-am dat pe toate in prima saptamana si ne-am lungit atat!
Acum normal ar trebui sa ma linistesc si eu, sa stau sa ies cu prietenii, dar de unde ca n-am timp. Acum incep concursurile si activitatile, asta e viata mea de elev, cea pe care am ales-o din a 5a si n-am cum s-o schimb, nu-i poti spune nu unui profesor.
Eu una abia astept Halloween-ul, nu am petrecut niciodata, dar deobicei eram la tara in perioada asta si-mi faceam bostanei de aia cu fete ciudate si puneam o lunare mica inauntru si-l agatam la poarta, era dragut. Chiar daca am crescut tot vreau sa fac un bostanel de ala. Ar fi frumos totusi sa facem o petrecere anul asta, sau macar sa iesim, ca tot cade duminica, dar cine stie.

4 comentarii:

Fluff. spunea...

waii, bostăneii ăia.
la mine la ţară se numesc gorile,
şi anu' trecut ne-am făcut dinalea şi am dansat în juru' lor. =]]
parcă eram oompa-loompa. ce amintiri 8->
da... finally october. liniştea binemeritată.

Luna spunea...

măi octombrie înseamnă frig. Octombrie înseamnă o lună de şcoală continuă şi fără evenimente prea multe.
well, acum şi eu aştept halloween-ul. Bostăneii ăia mi amintesc şi eu. Când eram mică îi făcea bunică-mea şi-mi plăcea să o văd cum se juca cu cuţitu' şi cum dădea forme hidoase.

Our School spunea...

Poate ca inseamna frig si scoala continua, dar e cea mai frumoasa luna a toamnei;x

Luna spunea...

Da, octombrie e frumoasa in felul ei.

Un produs Blogger.